5. Sa se realizeze un proiect care sa permita simularea unui joc de cruce cu 4 parteneri. Proiectul NU isi propune sa implementeze un AI care sa participe si sa castige jocul. Proiectul isi propune sa asiste cele 6 ture in care fiecare jucator pune cate o carte jos. Cartile sunt 2,3,4,9,10,11 (as). Culorile sunt rosu, duba, verde, ghinda. In total sunt 24 de carti. Jocul se joaca in perechi de jucatori, deci 4 jucatori formeaza 2 perechi. Jocul incepe cu o licitatie pe numarul de puncte mari estimate de fiecare jucator. De regula se pot licita 0,1,2,3,4 puncte mari. Un punct mare este 33 de puncte mici. Acestea se vor calcula la final de joc prin adunarea cartilor castigate de o pereche de jucatori exeptand cartile de 9. Jucatorul care liciteaza cel mai mult pe baza culorii primei carti puse pe masa va stabili culoarea tromfului pentru partida curenta. Regulamentul se gaseste la adresa https://tromf.ro/tutorial.htm Alte informatii si gameplay-ul se poate exersa pe https://www.tromf.ro